Известие

Collapse
No announcement yet.

Повдигачи-разбирачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Повдигачи-разбирачи

    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Не ми харесват нито свещите нито маслото.Особено последното.За такава Селения Голд не съм чувал,но това може да е от незнание.Все пак,щом е минерално-остави го,ако не искаш да ти тропат повдигачите,като на Зилата.
    Оставям те на другите!И те сигурно ще ти кажат нещо по въпроса
    Колега, я кажи ся от какво тропат тея повдигачи, защото моите са доста шумни... без знзачение с какво масло карам! Ся като правя двигателя дай съвет как да ги оправя да не тропат. Проверих в нета,че 1бр струва 22 кинта..x16 стават доста... има ли шанс да се оправят по друг начин освен с смяна?
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

  • #2
    Тия повдигачи са много добри по ред причини,но имат един основен недостатък.Не търпят минерални масла.от тях запичат и почват да тропат.Оправят се със сваляне на главите,тоест на мотора и тяхното разглобяване и почистване от боклуците.Зилата знае,как работят моите.По принцип,ако няма износване по шапката не е необходимо да ги сменяваш с нови.Цената,която са ти обявили е направо дървена,но предполагам,че си търсил за алфа.Питай за опел Астра и ше ги намериш за около 8-10 лева бройката.Дори и да си изчистиш твоите се приготви да счупиш 2-3 броя.Аз имам около 5-6 резервни,така,че ако тръгнеш на бюджетен вариант,ще те окомплектовам!
    Едит:като ги свалиш,най-умното е да ми ги пратиш да ги оправя аз,че ще ги потрошиш сам!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      И как се чистят тези повдигачи, аз ся разгледах тези от 8в двигателя и... невиждам как може да стане?
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Comment


      • #4
        Взимаш си един кьотук от твърдо дърво,пиеш един валидол и си взимаш каса бира и започваш да ги млатиш по кьотука,до като изпадне буталцето.От време на време ги побутваш на вътре,ама не много зверски,че точно тогава се чупят.Горе-долу това е технологията.Търпение и бой му е майката.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Как ги побутвам навъре, до колкото разпрах... подлагам нещо отдоло на пъпката (здраво дърво) и почвам да ги млатя... другото не го разбирам
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
            Как ги побутвам навъре, до колкото разпрах... подлагам нещо отдоло на пъпката (здраво дърво) и почвам да ги млатя... другото не го разбирам
            Няма такова нещо!Нищо не си разбрал!Само разспмихме темата на колегата.Хващаш повдигача,както си е и го млатиш по дървото така,че да яде боя долната част.Така от собственото си тегло изхвърча буталцето.Пъпката е буталото.него само от време на време го побутваш на вътре и пак целокупен бой до като излезе!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Ще да има да хвърчат пружинки и съчми та пушек ще се вдика. Дай ги на разбирач.
              Иначе вземи си купи нови по-добре

              Comment


              • #8
                Абе нали за това му говорех,бе!Един да му спестя-колко бири са това!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Абе един колега ми каза,че в София се намират за 10 кинта нови та.... ако е така,ще ги сменя, ако са по 22 кинта както са в Евро 07 май няма да си правятруда да ги сменям,щото и тоя ремонт май ще ми легне хилядарка!
                  Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 18:22.
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                    Абе един колега ми каза,че в София се намират за 10 кинта нови та.... ако е така,ще ги сменя, ако са по 22 кинта както са в Евро 07 май няма да си правятруда да ги сменям,щото и тоя ремонт май ще ми легне хилядарка!
                    Взимаш едни плоски клещи и едно менгеме на разположение. Стискаш с клещите вътре цилиндъра в чашката и затягаш клещите на менгемето заедно с чашката и удряш с чук по външната страна на чашката. 16 броя съм избил, почистил и сглобил така. Сега работят перфектно

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                      Взимаш едни плоски клещи и едно менгеме на разположение. Стискаш с клещите вътре цилиндъра в чашката и затягаш клещите на менгемето заедно с чашката и удряш с чук по външната страна на чашката. 16 броя съм избил, почистил и сглобил така. Сега работят перфектно
                      Обаче точно тук идва момента когато може да ги спраскаш точно с менгемето , пипкава работа си е поздравления че не си счупил нито един

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                        Обаче точно тук идва момента когато може да ги спраскаш точно с менгемето , пипкава работа си е поздравления че не си счупил нито един
                        Няма такава опасност стига да си внимателен все пак. То по принцип за тази работа има май специални клещи

                        Comment


                        • #13
                          Клещи специални няма.Има смяна,но не за това е темата.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Клещи специални няма.Има смяна,но не за това е темата.
                            нямам ги на снимка за да ти покажа за какво става на въпрос

                            Comment


                            • #15
                              Ама и ти си една колоритна компетенция вечно контреща ...
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment

                              Working...
                              X